פריצה ל-iOS 4.0.2 עם RedSn0w [מדריך]

כעת אפל שחררה את IOS 4.0.2 שמתקנת בעיית ניצול קובץ PDF שנגרמה מכלי הפריצה JailBreakMe ששימש בעבר לפריצת  IOS 4.0.1  על אייפון 4, אייפון 3GS, אייפון 3G, אייפוד טאץ' 3G ו-2G ועבור אייפד. אבל אם יש לך iPhone 3G או 2G אייפוד טאצ (מודל שאינו MC) , אתה יכול לפרוץ אותו   באמצעות הגירסה הקיימת של RedSn0w. פשוט בצעשלב אחר שלב אחר המדריך :

שלב 1: הורד IOS 4.0.2  עבור האייפון.

iPhone 3G

שלב 2 : עדכן את הקושחה האחרונה באמצעות itunes 9.2.1 .אם אין לכם itunes 9.2.1 תורידו .

שלב 3 : תפעילו את RedSn0w 0.9.5b5-5(ההורדה נמצאת בתחתית העמוד) ותנתבו לקשוחה שהורדתם בשלב 1(iOS4.0.2)

Jailbreak iPhone OS 4

שלב 4 : כעת סמן "Install Cydia" ולחץ "next".

Jailbreak iPhone 4.0

שלב 5 : ודאו שהמכשיר כבוי ומחובר למחשב לפני שאתם לוחצים "next".

Jailbreak iPhone 4.0 Beta

שלב 6 : עכשיו אתם אמורים להכניס את המכשיר שלכם ל-"recovery mode".

לחץ והחזק לחוץ את שני הכפתורים של האייפון (Home ו Sleep/Wake) באותו זמן

מיד כשהמסך של המכשיר נהיה שחור שחרר את הכפתור העליון Sleep/Wake ואל תעזוב את הכפתור Home  עד שתהליך הפריצה מתחיל.

שלב 7: להישען לאחור וליהנות בזמן RedSn0w יעשה את כל השאר בשבילך.המכשיר יבצע רסטרט אוטומטי וידלק פרות עם סידיה מותקנת עליו .

לביצוע אנלוק למכשיר שלכם על גרסה 4.0.2 לחץ כאן

הורד Redsn0w 0.9.5b5-5 for Mac
הורד Redsn0w 0.9.5b5-5 for Windows

נכתב על ידי פינחסוב אלי.


50 מחשבות על “פריצה ל-iOS 4.0.2 עם RedSn0w [מדריך]

  1. הורדתי את קובץ ה-ipsw ואת ה-redsn0w מהעמוד שלכם וכאשר הפעלתי את התוכנה ובחרתי בקובץ ipsw לאחר כמה שניות שבהם הוא ניסה לזהות את הקובץ הוא כותב
    unable to recognize specified IPSW

      1. 3G על 4.0.2
        אבל זה קורה לפני שבכלל הוא מדבר עם המכשיר, הפעלתי את התוכנה עשיתי Browse כדי למצוא את הקובץ שנתתם כאן והוא לא מזהה את הקובץ IPSW שנתתם כאן
        יכול להיות שיש בעיה בגרסת הwindows של redsn0w
        או שהגרסה של ה- ISO לא טובה?

        יש לי דרך לגבות את הגרסה שעל המכשיר שלי כרגע?

  2. הורדתי מהאתר הזה, וחיפשתי עוד מקורות באינטרנט תמיד זה מאותו שרת שהלינק פה לוקח ממנו
    מישהו מכיר לינק תקין?
    כי הורדתי את הקובץ שפה ב-2 מחשבים שונים ו-2 רשתות שונות ככה שאני בטוח שהקובץ הורד כמו שצריך

  3. יש לי 3gs 16 שניקנה באורנג הוא גירסה 3.1.3 עם בוטרום mc אני יכול לעשות update באייטונס וליפרוץ אם ה׳אולטרה או אם הגיילבריק?? כי הבנתי שהגיללברייק לא תופס על גירסה 4.0.2 בבבקשהה איך אני עושה את זה אני ממש מבולבלל!!

  4. הצלחתי והכל עובד לי על 4.0.2
    עשיתי לפי המדריך עם שינוי אחד
    במקום להשתמש בIPSW של 4.0.2 צריך להוריד את של 4.0
    מכיוון שהעידכון יתבצע וredsn0w בסה"כ מתקין את cydia זה לא יפגע בעובדה שאתה עובד על 4.0.2

    הנה לינק לקובף IPSW שאני השתמשתי בו (עבוד ihpone 3G 16 gb)

    http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iPhone4/061-7436.20100621.58Yt4/iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw

    לי הכל עובד בהצלחה! D=

    1. אגב את העובדה שצריך להשתמש בipsw של 4.0 מצאתי במדריך באינטרנט זה לא ניסוי שבמקרה הצליח, זה מה שמסבירים לעשות שם גם אם אותה גרסה של redsn0w

  5. חברה יש לי את האיפון כחצי שנה הייתה לי תגירסה 3.1.3 ועשית עדכון באיטונס ועכשיו אין לי פריצה השאלה שלי כזאת
    אם כדי לעשות את הפריצה של os 4.0.2 עכשיו או לחכות עד שתצא גירסה סופיתת
    ותוך כמה זמן תצא גירסה סופית ואם הגירסה הזאת היא ביטא
    ממתין לתשובות
    תודה לעוזרים

  6. קודם כל אחלה אתר
    שמי אור ויש לי בעיה הורדתי תוכנה חדשה לאייפון 3g 16 וננעל לי כל המכשיר אפילו לסימים אני מנסה להשתמש בתונה מורי הכל אבל הredsnow לא מזהה לי את הקובץ שהורדתי מה אני יכול לעשות?

  7. הורדתי את גרסה 4.0 אבל היא כקובץ zip ולא כקובץ ipsw
    מכל מקום באינטרנט שניסיתי להוריד אותו זה אותו דבר כאילו זה משתנה ל zip איכשהו
    מה אני אמור לעשות כי התוכנה לא מזהה אותו כשהוא ככה

  8. ניסיתי והקובץ לא משתנה…שום דבר שאני עושה לא עוזר
    יש למישהו אולי את הקובץ שהוא יכול לשלוח לי איכשהו כי אני כבר ממש לא יודע מה לעשות
    יש לי אייפון 3g

    1. אם לקובץ שהורדנו יש סמל של WINRAR, נעשה ככה:
      וינדוס XP – כנס לאיזה תיקיה לא משנה איזה ואז למעלה כלים-אפשרויות תיקיה- לשונית תצוגה – ואז תוריד את ה-וי מ"הסתר סיומות עבור סוגי קבצים מוכרים"
      ויסטה -תלחץ על התחל- לוח בקרה – לחץ על מראה והתאמה אישית ואז לחץ על אפשרויות תיקיה.
      לחץ על הכרטיסיה "תצוגה" ולאחר מכן, תחת הגדרות מתקדמות, תוריד את ה-וי מ"הסתר סיומות עבור סוגי קבצים מוכרים".
      וינדוס 7 – לוח בקרה-מראה והתאמה אישית-הצג תיקיות וקבצים מוסתרים ואז תוריד את ה-וי מ"הסתר סיומות עבור סוגי קבצים מוכרים"
      ואז קליק ימני על הקובץ שהורדת, "שנה שם" ואז תשנה את הסיומת מ-ZIP ל IPSW
      קרדיט לאסף

  9. אז אם יש לי מכשיר 4.0.2 אני יכול לפרוץ אותו איכשהו או אם לא אתה יכול לצרף מדריך לשינמוך או משהו
    בבקשה זה דחוף

    1. 1.הורידו את גירסה 4.0.1 המותאמת למכשיר האייפון שלכם (קישור להורדה)
      2.שנו את הסיומת של הקובץ שהורדתם, במקום ipsw ל-Zip וחלצו אותו.
      3.פתחו את הקובץ buildmanifest.plist עם עורך טקסט, חפשו את הערך "8a306" ושנו את כל הערכים שמופיעים בקובץ ל-"8A400". שמרו את הקובץ וחזרו על התהליך עם הקובץ restore.plist.
      4.הורידו את גירסה 4.0.2 לאייפון שלכם מהקישור הבא, שנו את הסיומת של הקובץ ל-Zip ופתחו את הקובץ. (חשוב: אל תחלצו את הקובץ רק השאירו אותו פתוח).
      5.עכשיו העבירו את כל הקבצים של גירסה 4.0.1 לאריכיון Zip שפתחתם של גירסה 4.0.2
      6.מחקו את כל הקבצי ה-dmg שהסיומת שלהם 002, בסופו של דבר, השאירו רק את הקבצי dmg שהסיומת שלהם 001
      7.שמרו את ה-Zip של גירסה 4.0.2 ושנו את הסיומת ל-ipsw
      8.הכניסו את המכשיר למצב DFU ובצעו רסטור דרך האייטונס באמצעות הקובץ שיצרתם בסעיף 7.
      קרדיט ל-iphoneil

  10. עשיתי עדכון באייטונס בטעות לגירסא החדשה עכשיו הטלפון נינעל דרך אגב יש לי 3g עבדתי בדיוק לפי המדריךהוא עשה לי את כול הפעולות הכול טוב ויפה וכשהוא עשה ריסטרט שוב דבר לא השתנה עדין נעול אני כבר יומים מנסה לפרוץ ושום כלום אם מישהו יכול לעזור ליייייייייייי

    1. איך הגעת למצב הזה חחחח תנסה לשנמך לפי המדקיך הזה: .הורידו את גירסה 4.0.1 המותאמת למכשיר האייפון שלכם (קישור להורדה) 2.שנו את הסיומת של הקובץ שהורדתם, במקום ipsw ל-Zip וחלצו אותו. 3.פתחו את הקובץ buildmanifest.plist עם עורך טקסט, חפשו את הערך "8a306" ושנו את כל הערכים שמופיעים בקובץ ל-"8A400". שמרו את הקובץ וחזרו על התהליך עם הקובץ restore.plist. 4.הורידו את גירסה 4.0.2 לאייפון שלכם מהקישור הבא, שנו את הסיומת של הקובץ ל-Zip ופתחו את הקובץ. (חשוב: אל תחלצו את הקובץ רק השאירו אותו פתוח). 5.עכשיו העבירו את כל הקבצים של גירסה 4.0.1 לאריכיון Zip שפתחתם של גירסה 4.0.2 6.מחקו את כל הקבצי ה-dmg שהסיומת שלהם 002, בסופו של דבר, השאירו רק את הקבצי dmg שהסיומת שלהם 001 7.שמרו את ה-Zip של גירסה 4.0.2 ושנו את הסיומת ל-ipsw 8.הכניסו את המכשיר למצב DFU ובצעו רסטור דרך האייטונס באמצעות הקובץ שיצרתם בסעיף 7. קרדיט ל-iphoneil

  11. יש לי 3g עשיתי הכול לפי המדריך חיכית עד שיפרוץ הכול טוב ויפה וחזר לאותו מצב שהוא נעול רק לשיחות חרום מה ושים???

  12. סבבה אני יוריד את הגירסא הקישור הורדה פה של של ארבע אפס שתיים ולשנות לקובץ זיף הבנתי אבל מה שרשמת בהמשך אין לי מושג מה זה אומר תודה מראש

  13. קודם כול תודה רבה על העזרה קראתי ועבדתי לפי המדריך צעד אחר צעד נכנסתי לאייטונס ועשיתי רייסטור והוא חזר לי לאותו מצב בסוף ההתקנה יש לך מושג מה אני אמור לעשות

  14. באמת שאני כבר לא יודע מה לעשות…
    כמו טיפש עדכנתי גירסה לאייפון שלי (3GS שנקנה מחו"ל)
    מגירסה 3.1.3 לגירסה החדשה 4.0.2 בלי לשמור חתימת SHSH
    מה אני עושה?! אני כבר 3 ימים תקוע עם אייפון בלי שיחות ולא פרוץ…
    מה אני אמור לעשות?לשנמך..?לחכות שיצא פריצה,אם וכן מתי היא יוצאתתתתת.?!
    בבקשה תעזרו ליי תודה!!!!

    1. ציטוט: "כעת אפל שחררה את IOS 4.0.2 שמתקנת בעיית ניצול קובץ PDF שנגרמה מכלי הפריצה JailBreakMe ששימש בעבר לפריצת IOS 4.0.1 על אייפון 4, אייפון 3GS, אייפון 3G, אייפוד טאץ' 3G ו-2G ועבור אייפד. אבל אם יש לך iPhone 3G או 2G אייפוד טאצ (מודל שאינו MC) , אתה יכול לפרוץ אותו באמצעות הגירסה הקיימת של RedSn0w."

      שים לב לחלק המודגש

  15. יש לי אייפון 3GS גרסה 4.0.2 ושאני מנסה לפרוץ אותו לפי המדריך זה נתקע לי בתהליך של הפריצה ורושם לי "waiting for reboort " למה זה לא מעלה לי מתקדם ונתקע אל זה???

  16. התקנתי את הכל הכל הלך חלק ואז שה אייפוד נשלק זה הראה את הסידייה בלבן בלי לוגו ושאני לוחץ על זה . זה מראה לי את זה לשנייה וחוזר

כתיבת תגובה

