מדריך פריצה לכל המכשירים בעלי הקשוחה החדשה 3.1.3 בעזרת Sn0wbreeze

יצאה פריצה יותר עדכנית שפורצת את כל המכשירים כולל את האייפד ופותרת את בעית ההדלקה של המכשירים עם הבוטרום החדש(MC) לחץ כאן.

הקבוצה Sn0wbreeze הגיע לפתרון של בעיית הפריצה למכשירים בעלי הקשוחה החדשה 3.1.3 ופרסמה את התוכנה שמאפשרת לבצע Jailbraek

למכשירי האייפון דור 3GS ,3G ו-2G ולמכשירי האייפוד דור 1 ו-2 .

הפריצה היא על אחריותכם בלבד!!!!

מדריך פריצה:

דרישות מערכת:

שלב 1: הורידו והתקינו את הגירסה האחרונה של  9.0.3 itunes

שלב 2: הפעילו את iTunes, חברו את האייפון וסנכרנו בכדי לגבות את כל המידע.

שלב 3: הורידו את Sn0wbreeze

שלב 4: הפעילו את Sn0wbreeze ובחרו ב- Simple mode.

שלב 5: Snowbreeze כעת תבקש ממכם לאתר את קובץ ה- .ipsw שלכם. בחרו את הקובץ של גירסה 3.1.3. לאחר שהקובץ נבדק ומאומת יתקבל המסך הבא:

שלב 6: לחצו על "Yes" כאשר Snowbreeze שואל האם ברצונכם להפעיל את האייפון (Do you want to activate your iPhone?). לחצו על "No" רק אם האייפון שלכם נתמך רשמית ע"י AT&T.

שלב 7: בשלב זה תתבצע הפריצה… נא המתינו בסבלנות.

שלב 8: כעת עלינו לעשות ריסטור לאייפון לגירסה החדשה שהרגע העלנו. באייטיונס בחרו בסמלון האייפון, החזיקו את מקש ה- Shift לחוץ ולחצו עם העכבר על הכפתור Restore (לא על Update או Check for Update), ושחררו את מקש ה- shift.

שלב 9: שבו בנחת והמתינו עד אשר איטיונס יסיים את פעולתו. לאחר סיום הפעולה האייפון יאתחל את עצמו וכאשר יעלה, יהיה לכם אייפון עם גירסה 3.1.3 אשר עבר JB.

הסרת נעילה ממכשירי דור 3G ו- 3GS:

כעת ניתן להסיר את נעילת האייפון בעזרת ultraSn0w או blacksn0w.

שלב 10: כעת ניתן להחזיר את כל הנתונים אשר גובו ע"י האטיונס בשלב 2.

נכתב על ידי פינחסוב אלי.

122 מחשבות על “מדריך פריצה לכל המכשירים בעלי הקשוחה החדשה 3.1.3 בעזרת Sn0wbreeze

  1. היי.. שאני מוריד את הגירסה 3.1.3 מהקישור.. יורד לי קובץ זיפ שבפנים מלא תקיות…ולא קובץ 1 והתוכנה לא מזהה אותו מה עושים????

  2. היי האייפון שלי גירסה 3.1.2 ועבר פריצת JB. אתמול עידכנתי לו את הגירסה החדשה 3.1.3 דרך האייטונס ועכשיו הוא לא מגיב רק מראה שיחות חירום!!! מה עושים..? יש דרך לתקן את זה?? שמישהו יעזור פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז :)

  3. יש לי אייפון 3.1.2 אורגינל מארה"ב
    MB 32gb 3GS בוטרום ישן
    בטעות עבר עדכון ל-3.1.3
    האייפון תקוע על שיחות חירום בלבד הוא לא עובד חוץ מזה…
    מנסה אולי למצוא דרך לפרמט אותו או להחזיר למצב הקודם יש לך מושג על זה? תודה רבה… :)

    1. אחי אני יש לי בידיוק את אותה הבעיה האייפון שלי נחסם..ולפי כמה בירורים הבוטרום שלי זה הגרסא הישנה..זה אומר שאני יכול לפתוח אותו בחזרה לשיחות????

      1. אם הבוטרום שלך ישן אז אתה יכול לפרוץ את האייפון. אני מוכן לעזור לך תיצור איתי קשר באיסי 261966250

    2. יש לי אייפון אורגינל מארה"ב
      יש עליו 3.1.3 אבל הוא לא מוציא שיחות ולא מקבל.
      MB046LL זה הדגם של המודם שלי …
      אשמח אם תעזור…

  4. מה זאת אומרת ipsw ? כשאני מגיעה לחלק הזה הוא אומר לי please browse for the 3.1.2 ipsw file , wait for it to verify and then click the next arrow לא הבנתי כלוום ממה שצריך לעשות . פליייז תעזוור לי (:

  5. יאו , אני הורדתי את מה שאני אמורה להוריד מהאתר הזה , וזה פשוט לא נפתח ב Sn0wbreeze , אני כבר ממש מיווואשת >< , אני לא יודעת מה לעשות , כשהאייפוד שלי היה בעדכון 3.1.3 הוא היה פרוץ דרך blackra1n , ולא הייתי צריכה ipsw יש עוד דרך לפריצה ? אני ממש מיואשת ..

  6. תקשיב אחי עשיתי את כל מה שרשום ואחרי שהתוכנה סיימה לפרוץ אז ניסיתי לעשות ריסטור כמו שאמרת הוא מתחיל כאילו לעדכן את הפריצה ואז הוא רושם לי שגיאה!
    ההודעה שאני מקבל זה: the iphone "iphone" could not ce restored. An unknown error occurred (1600

    (דרך אגב שאני עושה ריסטור אני צריך להיות במצב DFU? ולבחור את הקובץ החדש שיש לי בשולחן העבודה בשם : sn0wbreeze_iPhone 3G.ipsw ??

    תודה!

  7. שלום אני אשמח אם תעזור לי מה זה הקובץ IPSW ???
    הורדתי את התוכנה וזה מה שחסר לי
    אם תוכל להוסיף לי קישור להורדת הקובץ אני אשמח יש לי איפון 3GS 3.1.3 תודה מראש

    1. אם הפריצה לא מצליחה האייפון הוא בעל בוטרום חדש ולכן אין כרע אפשרות לפרוץ אותו מהסיבה שעדיין לא יצאה פריצה.
      בכל מקרה מתי ואיפה קנית את המכשיר

  8. שומע אחי תגיד אני צריך קושחה 3.1.3 להורדה יש לכם איזה קישור אבל שיהיה ipsw שהאייטיונס יזהה אותו ותגיד אם אני עושה את המדריך שכתבת פה הגירסת מודם לא עולה כי יש לי אייפון מסלקום?

  9. שלום
    הורדתי את הispw ועכשיו מגיע הקטע שאני אמור להכניס אותו ל sn0wbreeze אבל המחשב לא מזהה שום קובץ כזה . אני צריך לעשות איזהשהו קיווץ להורדה?
    מדובר באייפון 16GS
    תודה

  10. יש לי אייפון 2G שהבאתי מחול השאלה שלי היא אם אני הפרוץ אותו הוא לא יחסום בחזרה
    לAT&T ולא יתן לי להישתמש באורנג

  11. בטעות עשיתי עידכון ל3.1.3 הבנתי ואני יודע שהכל נחסם האייפון שליהוא 3gs 32gb הבוטרום שלי הוא הישן לא החדש בוודאות… זה אומר שאני יכול לפתוח אותו בחזרה??
    בבקשה תעזרו לי אני מכור לדבר הזה ואני כבר משתגע הפכתי כבר את כל האינטרנט..ושוב פעם הבוטרום שלי הוא היישן האם זה משנה
    בתודה אלעד
    eladgov211@gmail.com

  12. שלום כשאני עושה את זה אז אחרי זה היה לי סידיה ? מה אני צריך לעשות בישביל שהיה לי סידיה וכשאני פרוץ את הקשוחה אחרי זה בריסטור אז נפתח מין מקום שאני צריך ללחוץ על מה שאני רוצה לרסטר ללחוץ על הקשוחה??

    1. כן אחרי שאתה פורץ נוצר לך סידיה.
      ומתי שאתה עושה רסטור אתה לוחץ על shift
      במקלדת ולוחץ על restore באייטונס ואז אתה
      בוחר את הקשוחה החדשה שנוצרה לך

  13. טוב אז כמה שאלות אם אתה יכול לעזור לי בבקשה….
    קודם כל הווינדוס 7 תופס או לא?
    בהתחלה אחרי שאני עושה סימפל מוד הוא מבקש ממני לטעון איזה קובץ….מאיפה אני מביא את הקובץ הזה…מה גם שהוא רושם שם משו על 3.1.2 והגירסה שלי היא אייפון3ג'יאס 3.1.3
    זה משנה???אני לא כזה מבין במחשבים את אתה יכול בבקשה לנסות להסביר קצת יותר טוב את המדריך הזה אני מאוד אודה לך

      1. שלום

        מרוב הודעות קצת הלכתי לאיבוד.
        קיבלתי מארה"ב מכשיר אייפון 3G (8 ג'יגה).
        אלו הנתונים שלו:
        Version 3.1.3 (7E18)
        Carrier AT&T 5.6
        Serial Number 83827EKMY7H
        Model MB702LL
        IMEI01 161300 035734 0
        Modem Firmware 05.12.01

        האם ניתן לפרוץאותו ןלהתקין עליו עברית או לא?

      2. אני חושב שתוכל לפרוץ אותו דרך אגב יש לך כבר עברית מובנית במכשיר לא צריך לפרוץ בשביל עברית .

  14. אחי פרצתי הרבה אייפונים ואייפודים…
    אבל בטעות העלתי לגירסה 3.1.3 יש לי את הבוטרום הישן כנראה ויש לי על המחשב כמה קבצי 3.1.3 ואני לא יודע איפה למצוא את הקובץ הפרוץ… אתה יכול בבקשה לתת לי את המיקום שלו?

  15. יש לי אייפון 3GS שנתקע … הוא בגירסה 3.1.2
    האם לשדרג אותו דרך האייטונס ??
    או לחכות לפירצה של 3.1.3??
    מה לעשות כדי להחיות אותו…

  16. בבקשה תעזרו לי חברים…
    יש לי אייפון 3Gs מארה"ב לאאא SimFree, כרגע הוא עובד והכל בסדר רק צריך לעבור פריצה.
    אז השאלה שלי היא כזאת..
    האם אני יכול לפרוץ את האייפון לתוכונת ומשחקים בחינם? וגם לפרוץ אותו ל-SimFree?
    יש לי בוט רום ישן, דגם MB.
    גירסה 3.1.3
    וקושחת מודם 05.12.01

    תודה מראש, Danino.

    1. אני חושב שלפרוץ בשביל משחקים תוכל אבל simfree לא תוכל לעשות כעת כי עוד לא יצא פריצה לגרסת מודם שיש לך.

  17. קנו לי אייפון מאורנג' 32gb 3GS 3.1.2 up פרוץ בעזרת blackra1n ופתאום הוא אומר לי שאין לי מקום בדיסק!
    מה אני אמור לעשות? לא רציתי לעשות ריסטור כי זה מעדכן לי את האייפון לגירסה החדשה ואני לא רוצה להיתקע איתה עד הפריצה שלה!!! בבקשה תענה מהר…

  18. היי
    יש לי אייפון דגם 3G מינואר 2009 התקנתי את הגרסה החדשה ועשיתי בדיוק כל מה שכתוב באתר אך כשהגעתי לעשות פריצה דרך – BLACKRAIN הוא טוען אותו ופותח לי הודעה שאני צריך לעשות ריסטור כל פעם מחדש אודה לך מאוד אם תוכל לעזור לי בשלב הזה שבו נתקעתי

  19. ערן :

    היי
    יש לי אייפון דגם 3G מינואר 2009 התקנתי את הגרסה החדשה ועשיתי בדיוק כל מה שכתוב באתר אך כשהגעתי לעשות פריצה דרך – BLACKRAIN הוא טוען אותו ופותח לי הודעה שאני צריך לעשות ריסטור כל פעם מחדש אודה לך מאוד אם תוכל לעזור לי בשלב הזה שבו נתקעתי

    לאיזה גרסה עדכנת ?

  20. הי, יש לי שאלה.

    יש לי מכשיר ipod touch 2g 3.0, המכשיר פאוץ ומכיל הרבה מאוד תוכנות וגאג'טים והוא כבר מתחיל לעשות בעיות ולא מתפקד..
    השאלה היא אם אני מעכן אותו לגרסה 3.1.3 זה יעזור?
    ואם כן האם זה לא ימחק לי את כל התוכנות הפרוצות שיש עליו כאשר אני מעכדן דרך itunes?
    חשוב לציין שאני בחול ואם לי אפשרות אחר כך לשחזר הכל.

  21. naor :

    הי, יש לי שאלה.

    יש לי מכשיר ipod touch 2g 3.0, המכשיר פאוץ ומכיל הרבה מאוד תוכנות וגאג'טים והוא כבר מתחיל לעשות בעיות ולא מתפקד..
    השאלה היא אם אני מעכן אותו לגרסה 3.1.3 זה יעזור?
    ואם כן האם זה לא ימחק לי את כל התוכנות הפרוצות שיש עליו כאשר אני מעכדן דרך itunes?
    חשוב לציין שאני בחול ואם לי אפשרות אחר כך לשחזר הכל.

    אתה יכול לעדכן לגרסה החדשה 3.1.3 ואז לפרוץ עוד פעם אבל אם אתה רוצה שהכל ישמר ולא ימחק אתה צריך לגבות דרך itunes.

  22. יש לי מכשיר איפון דור 2 עשיתי ריסטור ומאז אני יכול רק לקבל ולהוציא שיחות ואין לי גישה לאפליקציות מישהו יודע מה קרה לו…

  23. Snowbreeze כעת תבקש ממכם לאתר את קובץ ה- .ipsw שלכם. בחרו את הקובץ של גירסה 3.1.3. לאחר שהקובץ נבדק ומאומת יתקבל המסך הבא:

    מאיפה אני מוצא במחשב את הקובץ הזה איפה הוא מונח? פליזזזזזזזזזזזז

  24. אחי יש לי איפון 3G ו התקנתי את הפריצה רק אני צריך בלאק סנו ממאיפה אני מוריד כי אני חייב לשחרר את הפריצה זה מראה ללי את הכבל עם האייטונס אחי אפשר קישור להורדה של השיחרור (blacksnow(
    דחחווף

  25. עשיתי עד שלב 9 המכשיר עובד רגיל לא נפרץ לי כרגע אני בשלב הזה
    כעת ניתן להסיר את נעילת האייפון בעזרת ultraSn0w או blacksn0w
    ושם כתוב שזה עולה כסף להוריד את זה. מה עושים מישהו ניסה והצליח? הגרסה שלי 3.1.3

      1. עשיתי הכל לפי מה שכתוב ולא קרה כלום למכשיר מחק התקין ונישאר אותו דבר לא פרוץ ולא נעלים

  26. שלום ברצוני לשאול שאלה ואשמח מאוד עם תענה לי עליה….
    התקנתי את תוכנת האייטונז לאייםון שלי, כלאמר שדרגתי אותו כפי שהציע לי החלון….
    זה עשה לי ריסיט ואז האיפון נסגר לי ועשה לי רק שיחות חירום…ואני לא יכולה לעשות כלום!!!!
    התקשרתי למומחים ואמרו לי שזה פריצה 3.1.3 ואמרו שעדיין לא הוציאו אותה לשוק, רק בערך ביוני..האם הפריצה שכעת באתר הזה היא לאייפון דור 3 ?? בבקשה תעזדור לי אני מיואשת!!!

  27. מה זה בהתחלה רשום דרישות מערכת על WINDOWS XP/ VISTA/7 השאלה שלי הדרישות האלה לאייפון או למחשב????? סורי על הבורות למה אני רק היום קיבלתי את האייפון אז אין לי מושג בדברים האלה אשמח גם אם מישהו ידריך אותי שלב שלב בפירוט מלא בלי שאסתבך תודה לכולם!!!

  28. אהלן!
    יש לי 3GS 32GB קניתי אותו בפריז, פרצתי אותו ועשיתי אנלוק, אני משתמש עכשיו בסים של סלקום.
    הגירסא שלי היא 3.0 MC133FB, מודם 04.26.08 רציתי לדעת איך אני משדרג ומגבה את הכל כמו שצריך בלי שימחקו לי קבצים, אפליקציות, תמונות, שירים, אנשי קשר, בלי תקלות וכל מני כאלה
    יש מלא אפליקציות שאני לא יכול להתקין כי הגירסא שלי ישנה מדי….

    האם אני יכול לקבל מידע מפורט על גיבוי + שידרוג+פריצה ואנלוק של האייפון לגירסא 3.1.3?

    המון המון המון תודה תותחים!

    1. שמע ,אני מציע לך לא לשדרג כי אתה יכול
      להסתבך ולהישאר בלי פריצה עוד חודש תצא
      גרסה 4.0 ואיתה יחד תצא פריצה מסודרת.
      שמח לעזור:)

      נשלח מה-iPod שלי

      1. למה להסתבך אחי? הפריצה הזו לא מסודרת? הבאת פה יופי של מדריך! לבת דודה שלי שקנתה אייפון חדש עכשיו ובטעות שידרגה ל-3.1.3 פרצו לה ועכשיו הכל פועל לה כמו שצריך, להזכירך שלי כרגע פרוץ.

        שוב תודה!

    1. הפריצה בעצם משחררת את המכשיר מהמידיניות של אפל , אתה יכול להתקין כל מיני תוכנות וערכות נושא מגניבות שאפל לא מסכימה לזה ויש עוד הרבה דברים שאתה יכול לעשות. לא תגלה עד שתיפרוץ.

      נשלח מה-iPod שלי

  29. אם פרצתי את האייפון או יותר נכון ניסיתי לפרוץ ולא הלך לי כ"כ טוב אחד השלבים והאייפון נדפק לי אני יכול ללכת לחנות של מכשירים סלולריים ולתת להם לסדר לי את המכשיר או שהם לא יכולים לעשות כלום????

    1. האייפון לא יכול להדפק לך מזה וגם אם הוא
      נדפק זה בעיה תוכנתית ולא חומרתית במקרה
      כזה אתה עושה רסטור והאייפון חוזר להיות
      כמו חדש.

      נשלח מה-iPod שלי

  30. שאלה אחרונה לפני הפריצה אני יכול לעשות את הפריצה בלי כרטיס ה-SIM שלי? (מחשש שיימחקו לי כל האנשי קשר) או שזה לא קשור לכרטיס ה-SIM ???

  31. בשלב 5 אחרי שאיתרתי את הקובץ IPSW ובחרתי אותו נפתח לי חלון שרשום בו

    NOTICE
    SNOWBREEZE has detected that this device cannot be jaibroken with
    snowbreeze unless it is already jailbroken.

    if your iphone 3G(s) has an updated bootrom
    then you cannot use snowbreeze

    I UNDERSTAND

    זה מופיע לכולם או שלא עשיתי משהו נכון?????

    ועוד שאלה שקשורה אחרי הפריצה איך אני מסיר את נעילת האייפון אין איזה מדריך בעברית או משהו?

      1. אחיי..!! אני פרצתי עשיתי הכללל אבל אני לוחץ shift לוחץ restore ואז הוא אומר לי לבחור קובץ..! תענה דחוף אחיי..:) תודה..!

  32. ובשלב שמונה כתוב ללחוץ שיפט+ריסטור וזה מה שעשיתי וזה מבקש ממנו לפתוח איזה קובץ.. ויש לי ipod דור 2 32G..גיסנו בבקשה תעזור…! :) תודה רבה..

  33. עשיתי את כל מה שנדרש לפי ההוראות שכתובות למעלה אבל בסיום האייטונס מציג לי בעיה 1600
    מה היא אומרת?ואם הייתי צריך למחוק את האייטונס ולהתקין שוב כבר ניסיתי וזה לא עזר מה לעשות?

    1. אל תשתמש בפריצה זו היא כבר לא רלוונטית. תשתמש בפריצה החדשה ספיריט. היא מתאימה לכל המכשירים וכמעט נטולת בעיות ובנוסף היא מאוד מהירה, עניין של כמה שניות. מדריך לפרוצה החדשה: https://theeatenapple.wordpress.com/2010/05/03/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%99%D7%93%D7%99-spirit/

כתיבת תגובה

