מדריך פריצה לכל המכשירים על ידי Spirit

דרישות:

  1. קושחה 3‪.‬1‪.‬3 מותקנת ניתן להוריד מכאן
  2. תוכנת jB ניתן להוריד מכאן ( Spirit )
  3. נ"Spirit" עבור ווינדוס עם תמיכה עבור iTunes 9.2 הורד.

תאימות jB :

  1. כל מכשירי האייפון, גם 3G וגם האייפד.

מדריך:

נא לקרוא את המדריך עד הסוף לפני שמגיבים!!!!! תגובות בנושא השגיאה ימחקו כי פתרון לבעיה מובא בסיום המדריך!


1. לאחר הורדת תוכנת Spirit חלצו את התוכנה ושימרו אותה על שולחן העבודה. חברו את מכשיר האייפון במקרה, הזה והעפילו את התוכנה, נקבל את התמונה הבאה:

2. לחצו על כפתור Jb בדיוק כמו בתמונה הבאה:

3. תקבלו הודעה Jailbreaking .. ואחרי מספר שניות תקבלו הודעה נוספת "succedeed Jailbreak!" בדיוק כמו בתמונה הבאה:

לכאורה סיימנו, וזה היה מאוד פשוט, תוכלו לראות סרגל התקדמות אשר רץ באייפון לאחר סיום ההתקדמות. תוכלו לראות את סידיה על מכשיר האייפון לאחר סיום התקדמות הסרגל. לא צריך להוריד תוכנות מסויימות או לעשות פעולות נוספות מכשיר האייפון שלכם או האייפד טאצ' עבר Jb בתוספת קושחה 3‪.‬1‪.‬3, ומוכן לפעולה.

יש אפשרות שתוכנת Spirit לא תרוץ על מערכת הפעלה שלכם וזאת עקב אי תאימות לשם כך יש לפעול לפי המדריך הבא:

כפתור ימני על התוכנה Spirit.exe משם גשו למאפיינים משם גשו לתאימות או ( Compatibility ) ושם תבחרו  "Run this program in compatibility mode for Windows 98 / Windows Me" וגם יש לבחור את "Run this program as administrator". הפעילו מחדש את התוכנה ואתם מוכנים.

מדריך פתיחת מכשיר לכל הרשתות(unlock)- לחץ כאן .



132 מחשבות על “מדריך פריצה לכל המכשירים על ידי Spirit

      1. אחרי שאתה פורץ עם spirit הסידיה תופיע במכשיר כמו כל הפליקציה.

        נשלח מה-iPod שלי

  1. אני עובד עם ווינדוס 7 יכול להיות בגלל זה הפריצה לא מצליחה לי?? שאני מנסה לפרוץ אחרי שאני מחבר את האיפון רשום לי סיים משימה.

  2. אחי אחת הפריצות הטובות והמהירות היא ממש מהירה תוך שנייה פרצתי את המכשיר שלי

  3. יש לי סידיה במכשיר אני נכנס לתוכה הוא שואל אותי מי אני מה ללחוץ יש USER, HACKER , DEVELOPERעל מה אני לוחץ?????

    1. זה יפרוץ לך את הקושחה ויתקין סידיה אבל זה לא יבצע unlock (אם יש לך סים פרי מהיצרן אז אין לך בעיה).

      נשלח מה-iPod שלי

  4. זה רושם לי משהוא עם איטונס 9 וכשאני יוריד גירסא חדשה אני ינסה שובב… מה לעשות.. יש לי אייטונס 9..?

  5. אחרי שהתחברתי לסידייה דרך ה-WIFI מה אח"כ לחצתי על ה- USER ועשיתי התקנה אבל שום דבר לא השתנה מה אני עושה עכשיו?????

  6. פרצתי את המכשיר דווקא אבל אני לא יכול להוריד משחקים שלמים למה????
    מחפש את הPRO כדורגל אבל אין לו כלום שם מישהו יודע איך אני מוצא את הפרו לאייפון????

  7. ועוד שאלה איך אני עושה צלצול הודעה ?????
    אני מוריד צלצול לאייפון והוא עובר לי רק לצלילים ולא לצלצולים של ההודעה
    מה אני עושה כדי שאני יראה את הצלצול בהודעה ????
    תודה למשיבים!!!!

  8. יש לי סידיה (המכשיר הוא אמריקאי) . מה אני צריך לעשות כדי שהסים הישראלי יעבוד בו

  9. אז ככה , פרצתי את האייפון שלי באמצעות ה- spirit הבעיה היא שהמשחקים והאפליקציות הפרוצות לא עובדות לי.. מה אני צריך להתקין באייפון על מנת שהכל יעבוד ?
    דרך אגב יש לי iphone3gs גירסא 3.1.3

  10. תודה רבה, אחרי שהתקנתי את הסידיה אני לא מצליח לעשות אנלוק, מה אתה ממליץ לעשות? האם להתקין מחדש, האם יש לך המלצה לגבי אתר שאליו אפשר לגשת

    1. ברגע שעידכנת את האייפון שלך לגרסה 3.1.3 גרסת המודם גם עודכנה ל-05.12 ולגרסה זו אין פריצה עדיין ,אני מאמין שבעוד חודש בערך תצא פריצה.

  11. חייב עזרה מבולבל מכל המידע
    האייפון שלי הוא אייפון מאנגליה 3G

    האייפון של נתקע ולא הגיב למצסך המגע ולכן ביצעתי recovery מלא למכשיר ולכן גם עודכנה הגרסא ל-3.1.3

    כעת האייפון תקוע על מצב שיחות חירום בלבד (אני מזכיר האייפון מאנגליה)

    כשניסיתי להתקין את SPIRIT נותן הודעת שגיאה בפריצה

    האם זאת הדרך הנכונה לפרוץ את המכשיר שלי ?

    אם לא אשמח להכוונה תקוע בלי מכשיר 😦

      1. יש לי את אותה בעיה, האייפון נמצא במצב חירום בלבד והספיריט מוציא הודעת שגיאה.

        נא עזרו לי בדחיפות!

        תודה

      2. עשיתי את אשר כתוב במדריך (נושא אי התאימות)
        ועדיין יש הודעת שגיאה של הספיריט יש דרך נוספת ? אחינו ?

      3. הנה

        בתוכנה מופיע eror 1

        ובדוח

        INFO: Now listening for devices…

        INFO: read igor/map.plist

        INFO: Connected to the AppleMobileDevice.

        INFO: Version iPhone1,2_3.1.3

        INFO: Connecting to mobilebackup…

        INFO: Sending files via AFC.

        FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:198): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)

        198

        תוכל להכווין אותי ?

  12. גבר תודה רבה אני מחפש כבר חודשים את הפריצה הזאת שקניתי אותו לפני 2 חודשים ניסיתי בסוף התברר זה mc בוטרום חדש אנא ערף הצלת אותי אתה תותח ה'י תן לך בעזרת השם כל מה שתירצה

  13. אהלן חברים
    יש לי אייפון חדש מאורנג' רק אתמול הבאתי.
    הגרסא היא 3.1.3
    הקשוחה 05.12.01
    וזה גם כן MC131HB

    השאלה שלי זה אם אני יכול להשתמש בפריצה הזאת ?
    והאם בכלל כדאי ?
    הבנתי שכאשר האייפון פרוץ צצות בעיות אחרות במכשיר.

    תודה מראש לעונים. ((:
    שבוע טוב.

      1. אלי הוא לא צריך אנלוק המכשיר שלו מאורנג'.

        לנושא: אתה יכול להשתמש בפריצה זו אבל במקרה שלך היא לא הכרחית כי אתה לא צריך לעשות unlock למכשיר. בעקרון לפריצה יש היתרונות וחסרונות משלה.
        היתרונות: אתה יכול להתקין על מכשירך ערכות נושא, תוספות שימושיות ואפליקציות שלא הושרו ע"י אפל. בנוסף אתה יכול להתקין אפליקציות פרוצות מאפסטור שעולות כסף בחינם.
        החסרונות: הביצועים וחיי הסוללה של המכשיר נפגעים בצורה משמעותית (במיוחד בדגמים הישנים של המכשיר) ואתה מאבד את האחריות על המכשיר שלך (בעיות אלה פתירות על ידי ביטול הפריצה).

  14. פעלתי לפי המדריך ואין לא יצא כלוםםם מה אני צריך לעשות ריססטור לפני זה ?
    יש לי דגם 3.1.3MC בספירט זה רושם לי שזה הצליח אבל אין לא התווספה לי הסיידיה

    בבקשה אם תוכלו לעזור לי אני אשמח

    1. האיפון שלך היה פרוץ לפני כן? כי אם כן אתה צריך לעשות רסטור ולפרוץ מחדש אם spirit

      נשלח מה-iPod שלי

  15. אני לא בטוח אם יש לי סימפרי או לא ולכן אני מפחד לפרוץ את המכשיר..
    יש לי אייפון 3GS 3.1.3 מודם 05.12.01
    דגם MC132ZP מחו"ל – אם אני לא טועה מאיזה מדינה באסיה

    פשוט הכנסתי את הסים וזה עבד… הגיוני שהוא סימפרי? יש דרך לדעת בטוח?

    1. אם המכשיר שלך לא פרוץ והסים פועל אז הוא סימפרי. בכל מקרה אין לך מה לפחד לפרוץ אותו כי הפריצה לא חוסמת את הסים (ההפך הוא הנכון).

  16. היי,
    המכשיר שלי כנראה היה פרוץ לSIM FREE למרות שלטענת וואלה שופס הוא היה פתוח מהיצרן(ובכל מקרה הם כתבו בפירש שאין אחריות אם עושים עדכון קושחה בגלל זה נראה לי שזה תוכנתי ולא באמת מהיצרן)
    בכל מקרה, הגירסא עודכנה ל3.1.3 ע"י מיסטר אייטיונס.
    מה אפשר לעשות בנידון כי הספיריט נותן לי שגיאה אחרי שאני מסמנת לו להתחיל.
    וניסינו לעדכן גירסא פרוצה ע"י האייטיונס אבל זה לא נותן.. הדבר היחידי שהוא כן נותן זו השגיאה הנפוצה של 1600.ניסינו גם עם כל מיני תוכנות אחות שבשלב זה כבר לא ממש הייתי מעורבת.
    העניין הוא שניסינו לשנמך(אני זוכרת שזו הייתה תוכנה עם אננס חחח) לגירסא 3.1.2 ואז הוא קיבל עוד יותר קריזה עלינו אז שדרגנו חזרה דרך האייטיונס ל3.1.3 ומאז אנחנו שוברים את הראש.
    מה יש לי לעשות עם שיחות חירום??
    יש לציין שמגיע לנו כל הכבוד על התושיה וישבנו על זה 7 שעות במהלך הלילה עד שגופינו בגד בנו.

    1. אה כן ועוד משהו.. הוא מאוד ישן קניתי אותו כשהוא עוד רק יצא.. הייתה לו לפני זה גירסא 2.1 או משהו כזה

      1. את יכולה לפרוץ את המכשיר עם Spirit אך כרגע לא ניתן לפתוח אותו לשיחות בגלל שבעת שידרוג לגרסה 3.1.3 גרסאת המודם של המכשיר שודרגה ואין אפשרות לא לפרוץ אותה ולא לשנמך. מה שכן תוכלי לקוות שקבוצות הפריצה יוציאו פריצה לגרסאת המודם החדשה בקרוב.

  17. יש לי אייפוד 3.1.3 ופרצתי אותו עם סידיה ובהתחלה לחצתי על האופציה HACKER…זה רע?ואיך אני משנה את זה????

  18. אני רוצה לפרוץ את האייפון שקניתי דרך סלקום אבל אני מבינה שהוא בטח לא סים פרי…השאלה שלי היא מה קורה לאייפון אם אני לא עושה UNLOCK לגרסת המודם? זה חוסם לי משהו? אהההה ועוד שאלה קטנה: איך מתקינים הרשאות בדיוק?

    1. אם האייפון של סלקום אז אין לך מה לדאוג אתה לא צריך לבצע unlock .
      לגבי ההרשאות הוספתי מדריך מתחת למדריך של הפריצה.

  19. גבר, תודה רבההההה!!!
    שחקת אותה, פריצה פשוטה להפליא.
    רק לידיעת גולשים עם פחות נסיון, להלן הפעולות שעשיתי:
    המחשב עם WINDOWS 7 אייטיונס 9.1.1.12.
    קניתי טלפון מסלקום, גרסה 3.1.2, מודם 5.11.07.
    פרצתי אותו לפני כמה חודשים עם BlackRa1n.
    פריצה מעיקה כי כל פעם שמכבים את המכשיר יש צורך לפרוץ מחדש.
    (פריצה מחדש – JailBraik היא רק פורצת את המערכת הפעלה לצורך הרצת
    משחקים פרוצים ולא פריצת המודם לצורך סים פרי)
    המכשיר הוא לא סים פרי, כלומר אני יכול להשתמש רק ברשת סלקום.
    היום בצעתי עדכון דרך אייטיונס לגרסה 3.1.3, עם סיום עדכון האייפון ל 3.1.3,
    עבדתי בדיוק לפי המדריך ועבד מעולה ומהיר.

    תודה רבה

    1. אם הוא מהארץ אז אתה יכול לפרוץ את המכשיר מבלי לבצע unlock

      נשלח מה-iPod שלי

  20. המכשיר שלי הוא סים פרי.
    במידה והמכשיר נכבה לי, מה אני צריך לעשות כדי לפתוח אותו [UNLOCK]?
    ומה לעשות במידה וזה קורה לי באייפוד טאץ'?

    1. הפריצה הזאת נשארת גם אחרי שאתה מכבה את המכשיר אין לך ממה לדאוג כאשר נכבה המכשיר (במיוחד אם המכשיר שלך הוא סים פרי).

  21. יש לי אייפון מארהב לא מצליח לפרוץ אותו עם SPIRIT רושם לי תקלה בסים מה אני עושה ואיך מבצעים UNLOCK

  22. האיפוד שלי הוא 3G בגירסא 3.1.2
    פרצתי אותו דרך blackra1n והוא עובד יופי..
    שמעתי שבפריצה הזו תיקנו כמה באגים ואת זה שאם המכשיר נכבה אז הפריצה נשארת..
    אז הורדתי את הקושחה 3.1.3 דרך האתר שנתת תחת הקטגוריה של טא'צ 3.1.2
    עשתי restore+shift זה פתח לי חלון כמו שאמרת לחצתי על התוכנה וזה רושם לי:
    "the ipod "—" could not be restored because the frimware file is not compatible"
    ניסיתי את זה על ה update וזה עשה אותו דבר (במקום ה restored updated)..
    ניסתי כמה פעמים וזה לא הצליח…
    מה לעשות???
    תודה מראש

  23. היי. פרצתי עכשיו את המכשיר שלי דגם 3.1.3 (7E18) מודל MC131B קשוחה 05.12.01 – קניתי מסלקום.
    הכל נראה יפה, אבל משומה מה הוא כל הזמן נותן לי בCydia הודעה כזאת:
    Failed to open the database on disk. This is probably because the version was bad or there is not enough space left in this domain's quota.
    אבל אני לוחץ OK כל הזמן ויוצא מזה. מה זה אומר בכלל?
    מאיפה אני מוריד אפליקציות של iTunes בחינם? דרך הCydia עצמה? התפריט שם מאוד מסורבל.
    הדבר המעניין היחיד שמצאתי במשחקים זה QUAKE 3. ערכות נושא (themes) הצלחתי להתקין אבל הם לא פועלים משומה.. או שלא הגדרתי נכון או לא יודע מה…

  24. יש לי גרסה 3.1.3
    דגם mb716ll
    מודם 05.12.01
    אמרו לי שאין אפשרות לפרוץ את זה בבקשה אמרו לי עם זה יעבוד

  25. בהתחלה עשיתי הכל כמו מה שביקשתם אבל אח"כ שאמרתם לעשות מאפיינים וללחוץ על :
    Windows 98 / Windows Me" לחצתי … אבל שחכתי ללחוץ על :
    "Run this program as administrator".
    ואח"כ המשכתי כרגייל ואז נייהיה לי מסך כזה צבעוני עם פס באמצע וטעינה חיכיתי חצי שעה לא זז לי ..
    ניסיתי לכבות לא הצלחתי ואז פתחתי את התוכנה שוב ועשיתי הכל מחדש ותוך כדי היה עדיין מסך צבעוני זה אומר משו ?
    מה אני צריכה לעשות ?
    ואם שחכתי את Run this program as administrator מה אני עוושה ?

    1. כשיש לך את המסך הצבעוני ופס מתמלא זה בעצם תהליך הפריצה ,זה לא אמור להתקע לך תנסה לעשות רסטור ולפרוץ מחדש.(בתנאי שהמכשיר שלך הוא לא אייפון בגרסה 3.1.3)

      1. מצאתתי את הכפתור עכשיו לחצתי עליו והופיע לי מודעה כזאאת :
        where was a problem downloading the software for the ipod noa
        an unknown error occurred
        והתרגום שלה :
        שם היתה בעיה להוריד את התוכנה עבור אייפוד נועה
        אירעה שגיאה לא ידועה
        אז מה אני אמורה לעשוות ?!
        ד"א
        יש לי אייפוד 3.1.3 דגם MC 8 ג'גה …
        אז מה אני אמורה לעשוות ??..

  26. הצלחתי לעשותת אבל אח"כ עשה לי כל מיני דברים כאלה באייפוד ואז עכשיו מופיע לי על האייפוד את הסמל של האיטונס ואת ה USB
    והראה לי מודעה כזאת על האיטונס:
    itunes could not connect to this ipod beacause an unknown error occurred
    התרגום שלו :
    איטונס לא יכול להתחבר בגלל זה אייפוד אירעה שגיאה לא ידועה
    מה אני אמורה לעשות .?

  27. ניסיתי לאחורי …
    וגם לקידמי לא עושה לי שום דבר גם באיטונס כשמחברים את האייפוד יש דבר כזה שמוסיפים שם דברים אז גם אותו אין לי ..
    מה אני צריכה לעשוות?

    1. תכניסי את המכשיר שלך למצב DFU:
      1. תכבי את המכשיר.
      2. תחזיקי את כפתור הבית ואת כפתור הכיבוי עד שיופיע לוגו של תפוח, תעזבי את כפתור הכיבוי ותמשיכי להחזיק את כפתור הבית עד שהלוגו יעלם.
      3. תיכנסי לאייטיונס ותעשי Shift restore

  28. איך אני בטוח שהאייפוד פרוץ? כי לפי מה שאני רואה האייפוד פרוץ והכל מותקן אז אם הוא באמת פרוץ איך אני מוריד את הדברים חינם?

  29. הצלחתי לעשוות ..
    אבל יש לי שאאלה ..
    אני עכשיו מחקתי את כל הדברים שהיו לי באייפוד ..
    אבל עדיין נישאר לי 7.1 ג'יגה
    ומחקתי הכל .. והיה לי בהתחלה 8 ..

  30. שאני מנסה להוריד משחקים מהאייטונס כאלה שעולים כסף זה לא נותן לי….עשיתי את כל השלבים שרשומים אז למה זה ככה?

      1. אני עברתי על כל השלבים שרשומים פה. זה כולל פתיחת הרשאות לא? אם לא אז איך אני פותח הרשאות?

  31. אני לא מצליח לפתוח הרשאות לאפ סטור. אפילו עשיתי רסטור לאייפוד שלי ופרצתי מחדש. מדוע זה ככה?

  32. אחי שלי פרוץ אחרי שידרוג גירסה,הורדתי ועשיתי כל מה שאמרת אבל עדיין אני לא מצליח להוריד אפליקיציות שאמורות לעלות לי כסף חינם מה אפפ סטור אם אפשר תגיד לי איך אני עושה את זה תודה

  33. פרצתי את האייפון שלי בדיוק כפי שכתוב ונראה שזה עבד.
    איך אני מוריד משחקים בחינם? דרך האייטונס במחשב וגם דרך האפ סטור במכשיר זה עושה כרגיל, דורש כסף. מדוע?

    1. אז ככה תשובה לכולם: פתיחת ההרשאות לא מאפשר הורדה של אפליקציות מאפסטור בחינם. מה שכן ניתן להוריד את התוכנה installous מסידיה. היא כמו אפסטור אבל עם הורדות פרוצות. אני לא יכול לפרט פה יותר מידי על התוכנה כי האתר שלנו לא תומך בהורדות פירטיות, אבל תחפשו אותה בסידיה.

  34. יש לי אייפון 3GS גרסה 3.1.3 עם סים של AT&T שרכשתי בארה"ב, אני חוזר בשבוע הבא לישראל.
    מה אני צריך לעשות ע"מ שהאייפון יעבוד עם סים של אחת מהחברות סלולר בישראל?
    האם עלי לפרוץ עם הסים של הAT&T את האייפון עם התוכנה של הJB של SPIRIT?
    ומה לגבי המודם איך אני עושה UNLOCK?
    ממתין להתייחסותכם לבעיה.
    בתודה מראש.

    1. כרגע אתה לא יכול לבצע unlock כי עדיין לא יצאה פריצה לגרסת המודם שלך,בנתיים אתה יכול לפרוץ את המכשיר על ידי "spirit" ולהשתמש בו כמו אייפוד טאץ' בלי שיחות.
      אני מאמין שעוד שבוע שבועים תצא פריצה.

  35. אחי יש לי אייפוד דור 3 גרסה 3.1.3 mc 7e18 עשיתי את כל התהליך אבל כשאני נכנס לסידיה הוא נותן לי את אותו מסך שאתה מראה כשאתה נכנס בהתחלה וזהו כל פעם מה לעשות

  36. היי ותודה על המדריך הפשוט…
    יש לי מכשיר אייפון 3GS מחב' סלקום, האם אני יכולה להשתמש בפריצה?

  37. המדריך קל ויפה רק חבל שלא מסבירים כמו שצריך לאיזה מכשירים אפשר לעשות ומה כל פירצה אומרת.
    יש לי 3GS אמריקאי גירסה 3.0 מודם 04.26.08. שקניתי אותו עשו לי אקטיוציה ופירצה במקום.
    עכשיו אני רוצה לשדרג ל3.1.3 אני יכול או לא? המכשיר ינעל לשיחות או לא?

    1. לא בשום פנים ואופן אל תשדרג ל3.1.3. פריצה =/= אנלוק. פריצה בעצם מתקינה סידיה ופותחת אפשרויות חדשות למכשיר. כרגע אין אנלוק ל3.1.3 ולכן המכשיר שלך ינעל אם תשדרג לגרסה זו ולכן אני ממליץ לך להשאר עם הגרסה הנוכחית שלך.

      1. האם אין עדין גירסת פריצה? הבנתי שיש מה 24 לחודש
        המכשיר שלי נעול גירסת 3.1.3
        מה לעשות?
        תודה רבה
        איפון 3GS

  38. פרצתי את האייפוד שלי(3.1.2)עם בלאק ראיין ושניסיתי אם ספיריט זה כיבה את המכשיר ולא פרץ.
    הפעלתי אותו עם בלאק ריין כיביתי לראות אפ הפריצה עבדה ואפשר לכבות אותו.
    כיביתי ולא עבד מישהו יכול לעזור

    1. לפני שאתה פורץ עם ספיריט אתה חייב שהמכשיר שלך יהיה לא פרוץ. אז קודם תעשה רסטור ואז תנסה לפרוץ.

  39. השלב הראשון עבד לי בסדר אבל כשאני נכנס לסידיה זה עושה לי הודעת ארור "error:refreshing data"

  40. יש לי כבר 3.1.3 אז עשיתי עם הsprint הוא עשה לי כאילו הוא טוען משהו וכתב לי השחזור נגמר או משו כזה אבל עדיין אין לי סידיה!!!! מה לעשות?.

  41. יש לי בעיה עם הסורס
    הקלדתי הכל כמו שכתוב
    cydia.hackulo.us

    והוא נותן לי הודעת שגיאה כזו :"did not find repositony"

    אשמח אם תוכל לעזור לי 🙂
    יום משובח.

  42. עובד נהדר רק יש לי בעייה להתקין תוכנות שחבר שלי קנה ואני מעתיק אותם לאייפון שלי . מישהו יודע איך לפתור את זה ? התוכנות שלו חוקיות .

    1. אי אפשר להעביר תוכנות ממכשיר למכשיר בדרך חוקית אלא אם כן שניהם מחוברים דרך אותו משתמש באייטיונס.

  43. איך אני יודע אם הצלחתי לפרוץ וההרשאות עובדות? על פניו הכל נראה אותו הדבר חוץ מסידיה שנוספה.
    אם אוריד אפליקציות זה יהיה בחינם? מאיפה להוריד- דרך האפסטור במכשיר או דרך האייטונס או שזה לא משנה?

סגור לתגובות.