פריצה ופתיחה לכל הרשתות לגרסה 4.0 ו-3.1.3 יוצאת בחודש הזה(הבטחה)

יש לנו עכשיו אישור סופי לדברי חבר של iPhone Dev Team, הפריצה תצא בחודש הזה ותוכל לבצע unlock עבור iPhone OS 3.1.3, ו iPhone OS 4.0 שתשוחרר היום באירוע של אפל WWDC 2010 בייחד עם אייפון 4G/HD.

Unlock iPhone 4.0

נכתב על ידי פינחסוב אלי.


5 מחשבות על “פריצה ופתיחה לכל הרשתות לגרסה 4.0 ו-3.1.3 יוצאת בחודש הזה(הבטחה)

  1. אני ממש ישמח להבין משהו… לי שי איפון מארצות הברית התקנתי בטעות את הגירסה 3.1.3 לפני חודש ומאז אין פריצה לגירסה שלי אלא רק לעשות אותו איפוד…. האם כבר כן קיים פריצה לבעיה שלי?

  2. בבקששה ! ישלי משהו נוראא חשוב תקרא בבקשה!
    יש לי אייפוד … ואני לא זוכרת מה הססמא שלי!
    כי עשיתי ססמא..ואני לא מוצאת אותה…בבקשה תוכלו לעזור לי?!
    אני מיואשת….בעזרווו לי ב-ב-ק-ש-ה

כתיבת תגובה

