הפריצה למודם 05.12.01/05.13.04 שוחררה

זה כאן!! הדבר שחכיתם לו כל כך הרבה זמן ,לפתוח את המכשיר שלכם לכל הרשתות(unlock). 

 Ultrasn0w 0.93 שוחררה והיא מבצעת unlock לגרסת מודם 05.12.01 (שמגיע בגרסה 3.1.3) ולגרסה 05.13.04 (שמגיע ב-iOS 4).על מנת לבצע את ה-unlock בצע את השלבים הבאים:

שלב 1 : המכשיר שלכם צריך להיות פרוץ (מותקן עליו סידיה)

שלב 2 : כנס לסידיה מהאייפון שלך.

שלב 3 : כנס ל-"manage "

שלב 4 :  לאחר מכן כנסם ל-"sources"

Unlock iPhone 3.1.3

שלב 5 : לחץ על "edit" ואז על "add" ותוסיף את הסורס "repo666.ultrasn0w.com".

סידיה כבר אוטומאטי תוסיף את הסורס .

אחרי שעשינו את כל זה עברו ללשונית "search"  וחפשו את "ultrasn0w" תתקינו אותה  .

ultrasn0w 0.93

זה יפתח לכם אוטומאטי את המכשיר שלכן לשיחות ותוכלו להשתמש בכל סים.

שלב 6 : עשו ריסטרט לאייפון שלכם וזה יש לכם אייפון 3GS או 3G עם גרסא 3.1.3 פרוץ ופתוח לכל הרשתות.

הערה: משתמשי IPhone 3GS עם bootrom חדש ו iPod 3G  צריכים להימנע מלהתקין את IOS 4 עד שתצא פריצה.

נכתב על ידי פינחסוב אלי.


16 מחשבות על “הפריצה למודם 05.12.01/05.13.04 שוחררה

  1. עשיתי מה שהיה רשום וזה ניתקע לי מה אני עושה ?
    זה לא נותן לי לכבות אותו ולא להכניס למצב תרדמה וכלום הוא פשוט לא מגיב
    מה לעשות ?

  2. אני לא מצליח להוריד אתזה .. זה עושה לי בעיות . מופיע לי איזה משו שאומר לי שהתוכנה לא חוקית ואני לא יכול להוריד אותה

  3. האם נתקלת בתופעה שאחרי התקנת הREDSN0W והULTRASN0W לא ניתן לקנפג APN ולא קיימת האופציה לשלוח MMS?

    ליאור

  4. אכן הבעיה הזאת קוראת אחרי פריצת המכשיר על ידי redsn0w מגרסה 0.9.5b5-4 הם הוציאו גירסה חדשה 0.9.5b5-5 שמתקנת את הבעיה הזאת .עבור מערכת הפעלה חלונות
    עבור מערכת הפעלה חלונות http://rapidshare.com/files/404000925/redsn0w_win_0.9.5b5-5.zip.html
    עבור מערכת הפעלה מק http://rapidshare.com/files/404001892/redsn0w_mac_0.9.5b5-5.zip.html

  5. יש לי אייפון 16GB עם תוכנת הפעלה של-4 אני אם אני אעשה את הפעולות האלה האם יש סיכוי שהפלאפון ייהרס???

  6. שלום יש לי איפון 3GS 32 giga
    בטעות עשיתי עידכון גירסה ל4.02
    עכשיו גירסת המודם שלי היא 05.13.04
    עשיתי שינמוך גירסנ ל3.1.3
    יש לי סים של אורנג
    האיפון הוא מחול
    לא ארה"ב השאלה שלי האם אפשר לפרוץ את האיפון שלי או שאני חייב לחכות שייצא עידכון חדש

  7. שלום,

    רציתי לדעת למה יש לי מכשיר IPONE 3GS שנרכש בסלקום במקור וננעל על ידי החברה, ולמרות שביצעתי את הפריצה הרשומה פה עם גירסה 3.1.3 שיש על המכשיר, והתקנתי את ה אולטרה סנוו הצלחתי להוצי אשיחות למשך 12 שעות ואז שום הוא כאילו לא מוצא רשת, מה ניתם לעשות?

להשאיר תגובה

