מדריך פריצה iOS4 אייפון 3GS/3G עם Sn0wbreeze 1.6.1

Sn0wbreeze 1.6.1 שוחרר על ידי המפתח העומד מאחורי כלי הפריצה הפופולרים כגון sn0wbreeze עבור iPhone 3.1.3, f0recast ו BlackBreeze. בדיוק כמו PwnageTool למחשבי מאק, Sn0wbreeze 1.6.1 יכול לבצע פריצה עבור מכשירי אייפון 3GS (בעלי הבוטרום הישן,ועברו כבר פריצה בגרסת 3.1.2 עם תוכנה כלשהי חוץ מ-spirit ) , אייפון 3G ואייפוד טאץ' 2G.

Sn0wbreeze 1.6 for 4.0

אם יש לכם מערכת הפעלה של windows,אתם יכולים ליצור בעזרת Sn0wbreeze 1.6.1 קושחה פרוצה בלי עידכון גרסת מודם.הפריצה מתאימה עבור :

1.אייפון 3G/3GS(בעלי הבוטרום הישן)

2.אייפוד טאץ' 2G

לביצוע הפריצה עקבו אחר השלבים הבאים:

שלב 1 : הורידו והתקינו  iTunes.

שלב 2 : עכשיו הפעילואת  iTunes וסינכרנו את המכשיר עם המחשב שלך על מנת לבצע גיבוי של כל הנתונים החשובים שלך, כולל הגדרות, היישומים, מוזיקה, אנשי קשר ותמונות.

שלב 3 : הורידו sn0wbreeze ואת קושחת iOS4 המתאימה למכשיר שלך (ההורדת בתחתית העמוד),ושמרו אותו על שולחן העבודה.

שלב 4 : הפעל Sn0wbreeze וסמן "Simple Mode".

sn0wbreeze 3.1.3

שלב 5 : Sn0wbreeze כעת יבקש מכם לחפש את הקושחה iOS4 שהורדתם(קובץ ipsw.) לחצו "browse" בחרו את הקושחה ואז יופיע לכם המסך הבא:

Sn0wbreeze 1.6 for 4.0 (1)

שלב 6 : לחץ על "yes" כאשר sn0wbreeze ישאל אותך "“Do you want to activate your iPhone?" לחץ "no" רק כאשר המכשיר שלכם מתאים לכרטיס הסים שלכם כמו סלקום,אורנג' ופלאפון.

sn0wbreeze 3.1.3

שלב 7 : Sn0wbreeze כעת יצור את הקושחה החדשה קובץ ipsw עבור המכשיר אשר תיהיה פרוצה.

sn0wbreeze 3.1.3

sn0wbreeze 3.1.3

שלב 8 : עכשיו תצטרך לשחזר את הקושחה iOS4 החדשה שייצרתה באמצעות Sn0wbreeze לאייפון שלך. לחץ על הטלפון שלך בצדי ב-iTunes ולאחר מכן לחץ והחזק את כפתור "Shift" השמאלי במקלדת, ואז לחצץ על "restore" (לא "update" או "check for update") , ולאחר מכן שחרר כפתור " Shift ".

 iTunes יבקש ממך לבחור את המיקום של קושחה iOS4 שיצרת בעזרת sn0wbreeze. בחר את (קובץ ipsw. )הקובץ ולחץ על "פתח".

שלב 9 : עכשיו תשענו לאחור ותהנו מ- iTunes שעושה את השאר עבורכם. זה יהיה כרוך בשורה של צעדים אוטומטיות. היו סבלניים בשלב זה ולא עושים שום דבר טיפשי. המתינו ש- iTunes תתקין הקושחה החדשה IOS 4 במכשיר שלכם. במסך המכשיר יראו מד מתמלא המראה את ההתקדמנות . לאחר ההתקנה המכשיר יופעל מחדש אוטומטית עם iOS4 פרוצה.

 מדריך פתיחת מכשיר לכל הרשתות(unlock)- לחץ כאן .

שלב 10 : ברגע שתהליך הפריצה יסתיים. כעת תוכל לשחזר את כל ההגדרות שלך, Apps, מוזיקה, אנשי קשר והתמונות על ידי הגיבוי שביצעת בשלב 2 ב-iTunes.

אל תהססו לשאול אותי אםנתקלטת בבעיה כלשהי בנושא הפריצה:)

 iTunes 9.2 (עבור ווינדוס ומאק) הורד.

Net Frameworw 3.5(על מנת להפעיל את sn0wbreeze) הורד

Sn0wbreeze 1.6.1 הורד

iOS4:

  • iPhone 3GS
  • iPhone 3G
  • iPod touch 2G
  • נכתב עלי ידי פינחסוב אלי.


    70 מחשבות על “מדריך פריצה iOS4 אייפון 3GS/3G עם Sn0wbreeze 1.6.1

    1. אם יש לי 3gs פרוץ ספיריט ..
      אני יכול לעשות לו ריסטור ,לפרוץ אותו עם בלקריין ואז לעשות את זה ?

    2. ערב טוב אחי
      יש לי שאלה מקצועית אני הורדתי את הגרסה 4 ועשיתי פריצה דרך redsn0w_win_0.9.5b5_3
      אח"כ חזרתי לאייטונס כמובן שיפט וריסטור ובחרתי את הקובץ…ממש באמצע נתן הודעה שלא יכול לעשות שחזור וזה נתקע על המסך של השחזור …התגברתי על זה והחזרתי אותו לגרסה הקודמת משום שהיה לי הקובץ הראשון שפרצתי 3.2.1 ויש להזכיר שזה IPHONE 3G 16GB
      ועכשיו זה תקוע על המסך עם תמונה של USB
      ולא מזהה את השים
      מה עליי לעשות ואיך ואני רוצה לעדכן לגרסה החדשה 4
      תודה מראש

      1. שלום אחי
        תקשיב תעשה RESTORE
        ועכשיו אחרי זה עשה הכול
        תוציא את הUSB ותחבר מחדש במכשיר
        ואז יופיע על המסך של המכשיר "אקטיב"
        תלחץ על זה והזה הסדר את זה
        מקווה שעזרתי לך
        בברכה, איסקוב אריאל

    3. יש לי 3gs עם בוטרום ישן שהיה פרוץ עם בלקריין, העניין הוא שהוא שודרג דרך האייטיונס ל4.0
      לכן אני מקבל שגיאות 1600 ו1604 מישהו יודע מה אפשר לעשות או למה אני ממתין ?
      כי הבנתי שהכלי שיעזור לי עוד לא קיים.

    4. יש לי IPHONE 3GS , גרסת בוטרום ישן (שבוע 28) , OS 4.0 מהאייטונס , האם אני לבצע JB עם הSNOWBREEZ ?

    5. אנא עזרה
      יש לי מכשיר 3GS שנקנה מדילר רשמי בהונג קונג. גירסת המקור שלו היתה 3.2.1 ושידרגתי ל 3.1.3 ולא מזמן ל 4.0. לפני יומיים הוא נתקע על הודעת שגיאה ודרש רסטור, אחרי ניסיון הריסטור הוא תקוע לגמריי ואיטיונס מודיע שלא ניתן לבצע אקטיבציה.
      כמו שאמרתי המכשיר מעולם לא נפרץ אך גם אין לו תמיכה בארץ, מה עושים?
      האם חייבים לפרוץ אותו עכשיו?
      ואם כן אז איך
      המון תודה מראש על העזרה
      אמיר

    6. אתה חייב לפרוץ.אם יש לך בוטרום חדש אז עדיין לא תוכל לפרוץ כי עוד לא יצא פריצה.

    7. שתי שאלות המשך:
      1. איך אני יודע איזה בוטרום יש לי?
      2. האם אחרי הפריצה אוכל להחזיר אותו למצב מפעל או שהוא חייב להישאר פרוץ?

      המכשיר אני מזכיר נקנה מדילר רשמי והוא סים פריי ע"י המפעל (ללא פריצה).

      תודה רבה
      אמיר

      1. 1.כנס להגדרות -כללי -אודות .ותראה מה כתוב לך בדגם אם זה MC אז בוטרום חדש אם MB בוטרום ישן.
        2.אחרי שפרצת אתה יכול להחזיר אותו למצב מפעל על ידי רסטור אבל לא תוכל להשתמש בו בארץ כי הוא הונק קונג

        1. ראשית תודה
          שנית לו יכולתי להיכנס להגדרות וכו' לא הייתי שואל פה את השאלות.
          כמו כן אייפון שנקנה בהונג קונג הוא SIM FREE ולכן אין בעיה להשתמש בו בארץ כמו שעשיתי בשנה האחרונה ללא פריצות.

          וכיוון שזה המצב עדיין אני לא יודע מה לעשות (המוכר אמר לי לשלוח חזרה להונג קונג ולקבל חדש אבל זה גם ייקח חודש וגם לא ברור אם באמת אקבל משהו…)

        2. זה לא ממש נכון ולא וודאי למרות שזה ייתכן.אף על פי שיכול להיות רשום MC זה עדיין לא קובע את גרסת הבוטרום. עדיף לבצע בדיקה יותר טובה בעזרת ……iDetector או בעזרת מדריך כזה או אחר…. just GOOGLE it. 

    8. יש לי אייפון 3G ששידרגתי לו את הגירסה ל 4.0 05.13.04 דרך ה ITUNES
      אני יכול להשתמש עכשיו באייפון בתור אייפוד למרות שלא הצלחתי לבצע פריצה
      ולכן גם אין לי סידיה במכשיר
      איך אני יכול לבצע פריצה שתוסיף לי סידיה למכשיר וגם לפתוח את המכשיר לשיחות.

      1. שלום
        ניסיתי לפרוץ את האייפון שלי 3G 4.0 נעזרת RedSn0w 0.9.5b5-5
        אבל התוכנה RedSn0w 0.9.5b5-5 לא מצליחה לזהות את הקושחה שהורדתי למחשב

        הקושחה שהורדתי היא מתאימה לאייפון שלי והסיומת שלה היא לא ZIP יש לה קוביה בצד
        מה אני צריך לעשות כדי ש RedSn0w 0.9.5b5-5 יוכל לזהות את הקושחה 4.0 ולפרוץ את האייפון ?

        כאשר אני מפעיל את RedSn0w ואני לוחץ על Browse אני רואה את הקושחה אבל כאשר אני בוחר אותה ומאשר המילה Browse הופכת לשחורה אבל המילה NEXT נשארת בצבע אפור
        מה עושים ?

        1. אם לקובץ שהורדנו יש סמל של WINRAR, נעשה ככה:
          וינדוס XP – כנס לאיזה תיקיה לא משנה איזה ואז למעלה כלים-אפשרויות תיקיה- לשונית תצוגה – ואז תוריד את ה-וי מ"הסתר סיומות עבור סוגי קבצים מוכרים"
          ויסטה -תלחץ על התחל- לוח בקרה – לחץ על מראה והתאמה אישית ואז לחץ על אפשרויות תיקיה.
          לחץ על הכרטיסיה "תצוגה" ולאחר מכן, תחת הגדרות מתקדמות, תוריד את ה-וי מ"הסתר סיומות עבור סוגי קבצים מוכרים".
          וינדוס 7 – לוח בקרה-מראה והתאמה אישית-הצג תיקיות וקבצים מוסתרים ואז תוריד את ה-וי מ"הסתר סיומות עבור סוגי קבצים מוכרים"
          ואז קליק ימני על הקובץ שהורדת, "שנה שם" ואז תשנה את הסיומת מ-ZIP ל IPSW
          קרדיט לאסף

    9. יש לי Iphone 3GS – SimFree בוטרום- MC
      האם אני יכול להתקין גרסת OS4 (המכשיר לא נפרץ לעולם)??
      האם יגכול להגרם נזק כלשהו ?
      האם אוכל לחזור לגירסא קודמת אם יש לי גיבוי ?

      1. אם אתה לא זקוק לפריצה אתה יכול לשדרג את הגרסה ללא חשש. אין שום סיכון בשדרוג גרסה מפני שזאת גרסה רשמית. לא ניתן לשנמך את הגרסה גם אם יש לך גיבוי.

    10. יש לי מכשיר 3GS עםבוטרום ישן. המכשיר עבר שדרוג לגרסה 3.1.3 לפני כמה חודשים ולכן היה נעול במשך תקופה ארוכה. לא מזמן שידרגתי אותו לגרסה 4 והוא עדיין נעול כמובן. ניסיתי לפעול לפי המדריך, יצרתי את הקובץ דרך SNOWBREEZ והכנסתי את המכשיר למצב RECOVERY ואז כמובן ניסיתי לעשות ריסטור ולבחור את הקובץ שיצרתי אבל כל מה שקורה זה שמופיע הודעה שהאייטנוס מכין את המכשיר לריסטור ועל מסך הטלפון מופיע המסך שאומר לחבר לאייטונס, כל זה נמשך משהו כמו 10 דקות ואז מופיע באייטונס הודעת שגיאה וזהוא נגמר הסיפור. ניסיתי במחשב אחר אותו דבר וגם קרה, כיביתי והדלקתי מחדש את המחשב ולא עזר. אני חייב לציין שאחרי זה ניסיתי לעשות ריסטור לגרסה 4 המקורית דרך אייטונס וזה עבד. כרגע הכנסתי את המכשיר לRECOVERY שוב פעם ואני ממתין לתשובה…….בבקשה עזרההההההה אני נואששששששששש

        1. כתוב MB716LL לפי מה שקראתי פה זה הישן….
          הגירסה זה 4 והמודם 05.13.04, כרגע המכשיר פועל על גרסה 4, הוא דלוק ופועל אבל בלי סידיה כמובן. עוד משהו ששחכתי לציין: לאחר שנתתי הוראה לSNOWBREEZE ליצור עבורי קובץ חדש מתוך הקובץ שבחרתי אני מקבל חלון אזהרה שאומר: snowbreeze has detected that this device cannot be jailbroken with snowbreez unless its already jailbroken

          מה לעשות ??? אם יש מישהו שמוכן להסביר לי בטלפון או אפילו לסדר את זה עבורי בתשלום אני אשמח מאוד

    11. שלום
      אני מעוניין להזמין 3gs 32GB חדש מאיביי, רוב האייפונים שמוצעים שם נעולים לAT&T , וכבר באים עם IOS4 ויש להם את הבוטרום הכי מעודכן. האם יש סיבה לא לקנות אייפון כזה (רשמי)? לפי מה שהבנתי זה רק עניין של זמן עד שתהיה פריצה? אני לגמרי לא לחוץ בזמן כיוון שאת האייפון אקבל רק בעוד חודשיים, האם זה זמן סביר עד צאת הפריצה?
      תודה ויום טוב

    12. יש לי אייפון 3GS, 16GB, לא סימפרי, פרוץ עם BLACK1RAIN 3.1.2. המספר הסידורי שלי הוא 85002VX.. ועוד כמה מספרים ואותיות. הבוטרום שלי חדש או ישן (הספרות הרביעית והחמישית -02, קטנות מ40, מה זה אומר??). אני יכול לפרוץ עם המדריך??
      תודה.

      1. תבדוק את מספר הדגם של המכשיר אם הוא מתחיל בMC הוא בעל בוטרום חדש ואם הוא מתחיל בMB הוא בעל בוטרום ישן.

    13. בבקשה עזרה
      בצעתי את השלבים והכל התקדם בסדר עד שלב הריסטור+שיפט ואני מקבל הודעה
      could be restored frimware not comatible

    14. אהלן יש לי 3gs 313 (לא ספיריט) פרוץ (לא יודע של מי) ואני מאד רוצה לשדרג לגרסה 4 (הפרוצה כמובן) והבנתי שאני צריך מכשיר שכבר עבר פריצה ב3.1.2 איך אני יוטדע אם היה או נברא כזה דבר????
      דרך אגב בוט ישן

      1. אתה יכול לפרוץ אבל אני לא ממליץ בנתיים עד שתצא פריצה מלאה. אם אתה רוצה לפרוץ תשתמש במדריך הזה https://theeatenapple.wordpress.com/2010/06/24/%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%a6%d7%94-ios4-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9f-3gs3g-%d7%a2%d7%9d-sn0wbreeze/
        תוריד מפה את הגרסה החדשה
        sn0wbreeze 1.7. http://www.mediafire.com/?fjmqykjuonv

        1. הבאת לי לינק של אותו עמוד שאנחנו נמצאים…
          וsn0wbreeze 1.7 (ופה זה גרסה 1.6.1) מה ההבדל?

        2. אהה וגם למה אתה לא ממליץ לעדכן עד פריצה מלאה?
          ולמה זאת לא מלאה?

        3. אתה יודע מה.
          תשמור את קובץ SHSH בסידיה בגרסה שאתה נמצא בא עכשיו 3.1.3 ותשדרג לגרה 4.0 עם יהיו לך בעיות בפריצה תשנמך חזרה ל-3.1.3

    15. ישלי אייפוד דור 2 8GB עם גירסא 4.0 ואין לי בו סידייה…למרות שהורדתי מאתר ממש טוב..אני לא מבינה בחשבים.והאייטנוס לא נפתח לי.מה לעשות??

    16. בבקשה מישהוו תעזרו לי זה ממש דחוף!
      אני לא יודעת מה לעשות.ואין מי שייעץ ליי..ואניי לא מוצאת אתר טוב.ואניי עצובה!
      אתם רוצים שאני אהיה עצוובהה??ת-ע-ז-ר-ו– -ל-י-י-י

    17. תקשיבו אני צריכה עזרה ממש דחוףףף!!!!!
      עשיתי עדכון גרסה בדיוק לפי ההוראות שיש באתר.
      לאחר העדכון אני פותחת את האייפון והוא עושה לי סימן להתחבר לאייטונס,כאילו שהמכשיר ננעל.
      אשמח מאוד אם תעזרו לי בהקדם.
      האימייל שלי הוא:
      lirush_06@nana.co.il
      תודה רבה רבה

    18. בעת ביצוע השיפט ריסטור, האייטיונס מוריד עידכוני תוכנה (3 שעות הורדה צפויות)
      האם לאחר מכן הוא מאפשר בודאות בחירת קושחה?
      מדובר באייטיונס 10

    להשאיר תגובה

