JailbreakMe-כלי הפריצה של comex עבור כל המכשירים שוחרר!!!!

הפריצה עבור אייפון 3GS, אייפון 4, ואייפוד טאץ 3G על גרסה 4.0 /4.01 שוחרר!. הפריצה מבוססת על דפדפן, כל שעליך לעשות הוא לגלוש אל http://jailbreakme.com מהתקן IOS שלך כדי לפרוץ.השרתים כנראה קרסו מהעומס. תמשיכו לנסות עד שתצליחו לטעון את הדף. אנחנו נחזור עם מדריכים בקרוב. השארו כן!

JailbreakMe

עדכון:הרשימה המלאה של המכשירים הנתמכים הוא :
1G iPod ב 3.1.2
1G iPod ב 3.1.3
2G iPod ב 3.1.2
2G iPod ב 3.1.3
2G iPod על 4.0
3G iPod ב 3.1.2
3G iPod ב 3.1.3
3G ה-iPod על 4.0
iPad על 3.2
iPad על 3.2.1
IPhone 3G ב 3.1.2
IPhone 3G ב 3.1.3
IPhone 3G ב 4.0
IPhone 3G ב 4.0.1
IPhone 3G [S] על 3.1.2
IPhone 3G [S] על 3.1.3
IPhone 3G [S] ב 4.0
IPhone 3G [S] על 4.0.1
4 על iPhone 4.0
4 על iPhone 4.0.1

נכתב על ידי פינחסוב אלי


28 מחשבות על “JailbreakMe-כלי הפריצה של comex עבור כל המכשירים שוחרר!!!!

  1. אם עשיתי ריסטור ל4.0.1 3gs והמכשיר מראה חיווי של חיבור לאייטונס המכשיר הובא מחו"ל והוא דורש את הסים המקורי ואין לי אותו איך אני יכול לפרוץ?

  2. תגידו, איך פועל העיניין הזה. נכנסתי לכתובת הרשומה למעלה והחלקתי. אחרי זה אני סתם רואה מסך ריק של רקע ואני פשוט לא מבין האם בעצם מתבצעת התקנה/פריצה או שסתם נתקעתי.
    אני לא מבין הרבה בנושא ויכול רק להגיד שקניתי אייפון לפני שבועיים באורנג' ויש לי גרסה 4.0.1

    אז אני אשמח אם תסבירו לי איך זה אמור לפעול

    1. אם זה נתקע לך על הרקע הסגול זאת אומרת שהפריצה נקעה עקב עומס על השרתים. הרבה אנשים מנסים לפרוץ וזה יוצר עומס. תנסה לפרוץ מספר פעמים עד שתצליח.

      1. הצלחתי עכשיו וזה התקין לי cydia. מה אני צריך לעשות אחרי זה? למשל צריך לקבוע איזשהן הגדרות בcydia?

  3. אלי שלום
    א – האם זה מתאים למכשיר 3GS 3.1.3 בוטרום חדש פרוץ ע"י ספיריט
    ב – האם צריך להתקין קודם את 4.0.1 ואז לפרוץ
    ג – מה קורה עם כל האפלקציות שהתקנתי מה – CIDIA
    ד – מה קורה עם כל התוכנות "האחרות" מה -INSTALLOUS

    תודה מראש איתן

    1. א- כן זה מתאים
      ב- תתקין את גרסה 4.0.1 ותפרוץ עם הפריצה הזאת
      ג- הם ימחקו וחלק מהם גם לא יעבוד כי אין להם תמיכה ל-4.0
      ד- ימחקו תוריד מחדש

  4. כל מי שהתקין את ה-Cydia לאחר ההתקנה יש עוד שני שלבים: האחד לפתוח את המכשיר לרשת (במידה והמכשיר הוא סים לוק והסים שברשותך לא מתאים למפעיל) והשלב השני לכל מי שרוצה להתקין אפליקציות לא חוקיות…

    כאן אתה מתחיל אחרי התקנה נקייה של 4:
    מדריך בשביל סים פרי (אם צריך):
    http://www.tech-exclusive.com/2010/06/24/unlock-ios-4-firmware-with-ultrasn0w-0-93/

  5. כל מה שנאמר לעיל מתאים אך ורק לדור שלוש ומטה. אל תנסו זאת על מכשירי דור 4 מכיוון שעבורם הסים לוק לא עובד עדיין. ביומיים הקרובים יעלו פריצה שתתאים לגרסאת מכשיר זה

  6. אחרי שהותקן אצלי cydia, מה אני צריך לעשות כדי שאני יכול להתקין תוכנות מלאות בחינם?

  7. שלום!
    אני ניתקתי עם הפריצה אולי מישהו יוכל לעזור לי כי אני ממש חדש בנושא…
    יש לי טלפון 4 ימים, נקנה מאורנג, דגם 3gs גרסה 4.0.1 לא פרוץ.
    קשה אני נכנס ללינק הוא מראה לי את הרקע הסגול מוריד את התוכנה ואז אף מהדפדפן.
    אני מבין שאני צריך לקבל את איקון עם cydia אבל אין שום דבר. מה זה יכול להיות?
    אולי אני עושה משהו לא נכון?
    תודה מראש!

    1. השרתים של הפריצה עמוסים מאוד ולכן יש לנסות לפרוץ מספר פעמים עד שמצליחים. אם הפריצה פועלת אמור להופיע לך "Downloading" בחלון כחול על גבי הרקע הסגול.

  8. בבקשה בבקשה תעזרו לי יש לי אייפון 3gs גרסה 4.0.1 אך כשאני ניכנס מה: safari ל:jailbreakme
    אני רואה את הסלייד שכתוב אליו:slide to jailbreakme אך כשאני מנסה להזיז אותו הוא לא זז מישהוא יכול לומר לי למה???!

  9. עשיתי כל מה שצריך.
    (נכנסתי לאתר, הורדתי, והסידייה עובד)
    איך אני מוריד את האפליקציות בחינם?
    מורים מהמחשב?
    מהמכשיר?
    מה צריך לעשות?

    1. מצטער אך האתר שלנו לא תומך בהורדת אפליקציות פרוצות בגלל שפעולה זו היא בלתי חוקית. אבל תוכל לחפש בגוגל מדריכים איך לעשות זאת.

להשאיר תגובה

