מדריך פריצה לכל המכשירים בעלי הקושחה החדשה 4.1–limera1n

Geohot המפורסם חזר לזירת פריצת מכשירי אפל עם הפריצה החדשה limera1n. הפריצה מתאימה למכשירים הבאים:

iPhone 3GS/4

iPod Touch 3Gen/4Gen

iPad

הפריצה לא מתאימה בינתיים לאייפוד טאצ' דור 2 ולאייפון 3G!!! הפריצה מתאימה למחשבי ווינדוס בלבד נכון לרגע זה!

נא לקרוא את כל המדריך לפני ששואלים שאלות! דבר ראשון תורידו את כלי הפריצה מכאן, תחברו את מכשירכם למחשב והפעילו את התוכנה שהורדתם. כעת תראו את החלון הבא:

 

תלחצו על כפתור ה"make it ra1n". כאשר יופיע המסך הבא תלחצו על כפתור הנעילה וכפתור הבית במכשירכם בו זמנית:

כעת תעזבו את כתפור הכיבוי:

המכשיר שלכם נכנס כעת המצב DFU. כעת אמור להופיע הלוגו של limera1n במכשירכם המתינו עד תום התהליך. אם המכשיר נפרץ בהצלחה יופיע החלון הבא:

כעת הכנסו לאפליקציית הlimera1n שהותקנה במכשירכם, התקינו דרכה את Cydia, הפעילו מחדש את מכשירכם ותהנו מהמכשיר הפרוץ.

במידה ויש בעיות במהלך הפריצה אל תהססו.

נכתב על ידי מיכאל צחור


47 מחשבות על “מדריך פריצה לכל המכשירים בעלי הקושחה החדשה 4.1–limera1n

    1. למי שלא רואה את האייקון תוודאו שהוא לא נמצא בטעות בדף הבית האחרון במכשיר שלכם. במידה וכן תנסו להריץ ליפוש במטופלים על limera1n

  1. עשיתי הכול בדיוק וכשזה רושם לי דון אז זה לא מראה לי באיפוד את הטיפה הירוקה ניסיתי 3 פעמים וזה לא נותן לי

  2. במכשירים שהם מבצעים אקטיבציה עם sim at&t לא ניתן להוריד את הסידיה דרך הלימירן מהסיבה שהורדת הסידיה אמורה להיות על גלישה סלולרית ולא על גלישה של wifi אז כל המכשירים שלא יצאו מאורנג סלקום ופלאפון לא יוכלו להוריד סידיה מהלימירן

    יש דרך לעקוף את זה?

  3. לבסוף בחרתי ב-limera1n. הכל יפה וגם Cydia הצלחתי להוריד, אבל אחרי הכל – עדין אין לי גלישה סלולארית, נעלמה לי אופצייה של MMS וגם אין יותר FaceTime ב-iPhone 4.
    האם יש מישהו שמכיר פתרון לבעיה?
    יכול להיות שאני יכול לפתור את הבעיה ע"י העלה ל-iPhone הגדרות מפעיל פלאפון חדשות? אבל איפה אוכל לקחת קבצי carrier.plist?

  4. עשיתי את הפריצהhttp://www.limera1n.com/ הצלחתי להתקין את הסידיה אך לצערי הרב אין לי מפעיל מה עושים ?
    דרך אגב יש לי אייפון 3s עם קשוחה 4.1
    בבקשה תעזרו לי  

  5. יש שלב שזה רושם לי ברוס באנגלית ומצויר לי להעביר את הגרסה וללחוץ open אבל לא מצויר לי ליד הגירסה את הקוביה עם התווים מה לעשות ?

  6. אחי פרצתי את האייפון שלי (אייפון 4 החדש 16 ג'יגה אם הפריצה הזאת הכול עובד כמו שצריך אבל יש איזה שהיא בעיה קטנה : ברגע שאני מחבר את האייפון למחשב להעביר איזה שהוא שיר שאני רוצה הוא עושה לי סינכרון למכשיר שאני מחבר אותו לאייטונס וברגע הסינכרון הוא מוחקק לי את האפליקציות שהורדתי על ידי הפריצה למה זה קורה האם יש פיתרון לזה ?? מישהו יכול לעזור תודה מראש לעוזריםם🙂

  7. יש IPOD TOCH 4G 8G ואני לא מצליח אני עושה הכול הוא מגיע לשלב שהטיפה הירוקה צריכה להופיע ואז יש לי טיפה לבנה כזאת מה עושים בבקשה תעזרו לי!!!!

  8. יש לי מכשיר אייפוד טאצ' 4G (זה עם מצלמה) גירסה 4.1 !!
    קראתי את התגובות ואני מפחד שזה סתם יעשה לי בעיות הפריצה הזאת.
    או שמישהו חושב אחרת שיגיד לי.

    בקיצור.. האם כדאי לי לנסות להתחיל עם זה??

  9. עשיתי הכול ואחשיו יש לי 2 קוביות לבנות של הפריצה ושל הסידיה מה אני עושה ?(יש לי אייפוד 4 אם 8 גיגה)

  10. וואלה יש לי אייפון 4 16גיגה עשיתי את ה פריצה הורדתי את הסידיה הבל בסינכרון הוא לא מעביר לי קווצים……… מה אני עושה?

כתיבת תגובה

