פריצה לגרסה 4.2.1 לכל המכשירים באמצעות redsn0w

Dev-Team שיחררה פריצה לכל המכשרים המריצים גרסה 4.2.1. הפריצה פועלת על מכשירי אייפון, אייפוד טאצ' ואייפד.

שימו לב: הפריצה לכל המכשירים פרט לאייפון 3G, אייפון 3GS בעל בוטרום ישן ואייפוד טאצ' 2G MB, היא פריצה קשורה ודורשת פריצה מחדש אחרי כל הפעלה מחדש של המכשיר.

אזהרה: בעלי אייפון שזקוקים לאנלוק (Unlock) – לא לפרוץ!!!

הורדת הפריצה

למחשבי Mac: מכאן.

למחשבי Windows: מכאן.

מדריך לפריצה

ניתן למצוא את המדריך לפריצה כאן.

נכתב על ידי מיכאל צחור


38 מחשבות על “פריצה לגרסה 4.2.1 לכל המכשירים באמצעות redsn0w

  1. מישהו ניסה פריצה זו ? היא עובדת ? ו אמרתם "היא פריצה קשורה ודורשת פריצה מחדש אחרי כל הפעלה מחדש של המכשיר" זה אומר שצריך לפרוץ מחדש אחרי כל הפעלה מחדש ? זה עדין תקף ? מתי תיצא פריצה מסודרת יותר ?
    תודה מראש !

  2. אחלה תודה אחי ! כמה שאלות ברשותך תרגיש חופשי לנפנף אותי חח אם אני מציק:
    1 יש לי איפון 3GS גרסה 4.0.1 אני מבין גרסה 3.1 אני לא יכול להחזיר כי לא שמרתי קובץ SHSH אז איך אני שומר אותו בגרסה הזו כי אני רוצה לנסות את גירסה 4.2 ואם לא אוהב שאוכל לחזור לקדמותה.

    2 יש לי חבר שאומר בגרסה 4.2 יש מולטי וסקינג ריבוי משימות איך אני מפעיל את זה כי יש לי חבר קנה אייפון 4 עם גרסה 4.2 ולא מצאתי בהגדרות שלו כלום.

    לירן אם אתה רואה את זה תסביר לו מה התכוונתה על מולטי טסקינג

    תודה אחי 🙂

      1. איפה אני מוצא את הורדת הגרסא { קובץ אייטונס 4.2.1} ? או שאני מוצא את זה באייטונס ?

    1. עשיתי את כולם לקובץ של חומרת אפל חוץ מקובץ שנקרא RESTORE. מה הלאה ?

      { נ.ב – אני צריך להשתמש בMAC ? }

    1. קבוצת Dev-Team עובדת קשה כדי לפרוץ את המכשירים ללא באג הכיבוי. ברגע שתיצא פריצה מלאה, צוות האתר ידווח על זה מייד.

  3. יש לי אייפד גרסא 4.2.1 wifi 64 GB . אם אני עושה ריסטור דרך אייטונס לאיזה גרסא אני חוזר ?

    נ.ב – שדרגתי מ3.2.1 ל- 4.2.1

  4. תקשיב יש לי המון קבציםשלא קשורים ורק קובץ שכתוב בו restore { שמופיע כקובץ פתק } אני לא יכולהפוך ל IPSW { ושיניתי בסוף השם IPSW }.

    מה לעשות ?

  5. עשיתי פריצה והכל עבד. כיביתי בטעות את המכשיר וזה תקוע לי על הסימן של אפל בהפעלה.

    מה לעשות ?

    1. אתה צריך לפרוץ מחדש אבל ברד סנו תסמן הפעם את האפשרות השלישית. ותזהר לא לכבות את המכשיר כל עוד יש לך את הפריצה הזאת, כי תתצטרך לחזור על התהליך כל פעם מחדש.

  6. ישלי אייפון 4.2.1
    רציתי לדעת מתי תצא הפריצה של אפל שאני לא יצטרך להדליק אותו מהמחשב כל הזמן (אם כיביתי)

    אשמח אם תענה… 🙂

כתיבת תגובה

