הפריצה הקשורה לiOS 5 עודכנה

קבוצת Dev-Team עדכנה את כלי הפריצה שלה redsn0w לגרסה החדשה. הגרסה החדשה מותאמת לגרסה 5.0.1 ומאפשרת פריצה פשוטה יותר, אשר דורשת פחות התערבות מצד המשתמש.

כאמור הגרסה החדשה של רדסנו, פורצת את המכשיר בפריצה קשורה (פרט לאייפון 3GS בוטרום ישן – פריצה לא קשורה). בנוסף הפריצה לא מתאימה לאייפון 4S ואייפד 2.

מדריך לפריצה

הורדה

Mac OS X

Windows

נכתב על ידי מיכאל צחור


11 מחשבות על “הפריצה הקשורה לiOS 5 עודכנה

  1. יש לי אייפד 1 4.2.1 פרוץ עם greenp0sion . אני יכול לפרוץ אותו ל5.0.1 באמצעות רדסנו ?? ויש לי הרבה מאוד משחקים ותוכנות ואני מפחד שהם יימחקו לי כי הם פרוצים ואייטונס תמיד מוחק חלק מהם ( למה ?!?! ) , אז זה בטוח ? והקישור של הווינדוס לא עובד …

    1. דבר ראשון הייתי ממליץ לך לחכות לפריצה לא קשורה, כדי למנוע בעיות בעתיד. אם תעדכן לגרסה 5.0.1 הפריצה שלך תתבטל וכל האפליקציות הפרוצות שלך ימחקו.

  2. תקשיב אחי תיידע את כל מי שאפשר , יש בסידיה סורס שנקרא H1Siri ובשלבים כתוב שצריך לעשות ריסטרט למכשיר . זה ווירוס !! המכשיר לא נדלק ונתקע על הלוגו של אפל זה קרה לי פעמיים .! סליחה על החפירה אבל זה חשוב שגם אתה לא תיפול לחרא הזה !

    1. תשובה לכל התגובות שלך: יש לך פריצה קשורה ולכן כל פעם שאתה מכבה את המכשיר אתה צריך לחבר אותו לרדסנו כדי שתוכל להפעיל אותו. אני ממליץ לך לפרוץ בפריצה לא קשורה. יש מדריך באתר לפריצה לא קשורה.

כתיבת תגובה

